Добрият счетоводител – помощ на бизнеса
Знаете ли, че 80% от новосъздадените бизнеси се провалят още през първите 18 месеца? И едва 20% от тях успяват да продължат напред и да се задържат повече от 5 години на пазара. За съжаление, една от основните причини за това е лошото финансово управление и грешно отчитане на приходите и разходите.
Това са данни, които са валидни за страната ни преди пандемията от Covid-19. Въпреки че ситуацията със заразата се развива ежедневно, едно стана ясно след карантината през март месец. Много от малкия и средния бизнес останаха на ръба на фалита, а дори и някой от големите фирми изпитаха сериозни затруднения.
В тази статия няма да Ви кажем как да излезете от кризата. Вместо това ще Ви кажем как ще улесни живота Ви избора на един добър счетоводител.
Неотдавнашно проучване установи, че 53% от собствениците на малък бизнес са предубедени към разходите за счетоводител. И още по-шокиращо е, че 27% от тях изобщо не следят финансите си.
Всичко това звучи изтощително, нали?
Доверявайки се на добър счетоводител Вие на първо място ще си спестите много време и усилия. Когато създавате своя бизнес, никой не очаква от Вас да знаете всичко включително как да поддържате документацията си изрядна. Точно за това тук на помощ Ви идва счетоводителя, които има необходимите знания и опит да улесни отчитането на приходите и разходите Ви.
Няма нужда да се чудите как може да си спестите удръжките.
Вашият счетоводител е винаги до Вас. Неговата работа е да следи финансите Ви през годината и да Ви съветва как да вземете стратегически решения. Той дори е следи елементи като амортизация на оборудването Ви, разходи за командировки и офис консумативи. Така че, счетоводителя за разлика от Вас няма да пропусне нищо.
Ще Ви помогне да избегнете одит.
Ако сте наели счетоводител и всичките Ви документи са изрядни, няма нужда да се притеснявате от одит.
С това ще приключим тази част от статията. Следете нашия блог, защото скоро ще продължим темата.