Какво следва след регистрацията на фирма? – 2 част
Можете да откриете много информация за започването на собствен бизнес включително анализи на пазара и бизнес планове. За съжаление, те не могат да помогнат напълно на новите собтвеници. Причината е, че макар и в една сфера всяка фирма има свои специфични особености. И докато едната привлича клиентите с ниските си цени, друга залага на качеството.
Затова най-добрия съвет, които можем да Ви дадем е – не страхувайте да питате и да се доверите на професиоална счетоводна кантора. Те са специалистите, които са помогнали на много фирми да се развия и могат да Ви предложат счетовидни и правни услуги.
В предните статии, поговорихме за регистрацията на фирмата, сменахме необходимостта от касов апарат и разплащателна сметка. Днес ще поговорим какво следва след това.
В много сфери, хората наблягат на разпознаваемостта. Затова често избират името на фирмата им да включва самата им дейност или копират имената на конкурентите си. Например: „Климатици и Вентилация”, „Монтажи” и други.
Ако искате да изградите бранд, чрез който да бъдете разпознаваеми от клиентите си е важно да запазите Вашата индентичност. Затова трябва да създадете своя собствена търговска марка или по-точно да патентовате името на компанята си. Така след време, ако някой се възползва от него, ще можете да реагирате веднага.
Друг много важен момент е набирането на персонал. Управлението на фирма е трудна, а избирането на квалифицирани и съветни служители, още повече. За да избегнете евентуални проблеми, трябва да използвате правни услуги за изготвяне на трудовите договори.