Какво следва след регистрация на фирма? – част 1
Имате бизнес идея, но не знаете как да е реализирате? Чували сте единствено за регистрацията на фирма, но нямате представа какво следва след това?
Не се отчайвате, а отделете малко от времето си, за да разгледате нашия блог. В предната статия поговорихме малко за регистрацията на фирма – кой са основните моменти и на какво трябва да обърнете внимание. А днес ще допълним темата и ще Ви споделим какво трябва да направите веднага след това.
Изключително важно е да можете да отчетете приходите от Вашия бизнес било то физически магазин, агенция или онлайн магазин. За тази цел трябва да си откриете разплащателна сметка или да си закупите касов апарат.
Ако ще се занимавате предимно със стоки, които ще се заплащат в брой е необходимо да имате касов апарат. Важен момент е да го регистрирате в НАП.
Но ако ще предлагате единствено услуги на голяма стойност, заплащанията ще се правят по банков път. Това означава, че Вашата фирма ще се нуждае от разплащателна сметка.
Разбира се, от Вас зависи коя банка ще предпочетете. Ние Ви съветваме преди да изберете да се запознаете с условията за бизнес клиенти на всички банки. Така можете да се възползвате от най-добрите тарифи.
Добър вариант е при откриването ѝ да си направите и онлайн банкиране, с което да се разплащате онлайн. Това би не само би Ви спестило време, но и бихте могли по-добре да проследите потока на парите.
С това ще приключим тази статия. Не се колебайте да се свържете с нас, ако се нуждаете от помощ със счетоводството на Вашата фирма. Следете блога ни, защото скоро ще продължим темата.